pysselgumman-stina

Alla inlägg under juli 2012

Av Kristina - 13 juli 2012 23:54

 Ja då var snart den 3 veckan semster också slut!   

Känner att jag nog skulle behöva en vecka till även om jag längtar tills gruppstart på jobb!


Lite pyssel har det också blivit även denna vecka!   



Kort nr 1 blev ett vänskaps kort!


              

Distress Marker färger som jg användt är:

Vintage Photo - Frayed Burlap 

Shabby Shutters - Milled Lavender - Old Paper


Kort nr 2 blev ett sommarkort!



                

Distress Marker färger som jg användt är:

Vintage Photo - Scatterd Straw - Weathered Wood - Tumbled Glass -

Shabby Shutters - Milled Lavender - Spun Sugar

Det som glittrar är Stickles - Star Dust


Kort nr 3 blev också ett sommar kort!


         

Distress Marker färger som jg användt är:

Vintage Photo -  Weathered Wood - Shabby Shutters -

Spiced Marmalade - Mustard Seed

Det som glittrar är Stickles - Star Dust


Kort nr 4 blev ett höstkort!

       

Distress Marker färger som jg användt är:

Vintage Photo - Scatterd Straw - Antique Linen -

Frayed Burlap - Pumice Stone - Old Paper

Det som glittrar är Stickles - Star Dust

 

Det var allt för denna gången! Lämna gärna en liten kommentar så jag vet att du har tittat in!   

 


Av Kristina - 9 juli 2012 16:54

Idag så bloggar jag ett kort som jag gjorde till min underbara granne! De kom med lite honungsburkar till oss!   

 


Distress Marker färger som jag har använt:

Hud: Tattered Rose

Hår: Vintage Photo

Kroppen: Scattered Straw 

Bänken: Brushed Corduroy


Vingarna har fått lite Stickles Glue - Stardust på sig! Det har även blommorna fått!   


   

    

Detta kortet är även med i en sommar tävling på: Nina O Nillas Inspirationsblogg!

Länken hittar du här: https://www.facebook.com/ninaonillas.inspirationsblogg

Nu är det full fart igen som gäller så det var allt från idag!   

Glöm inte att skriva en rad så jag vet att du varit här!

        

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards