pysselgumman-stina

Direktlänk till inlägg 28 juni 2012

Semester pyssel...

Av Kristina - 28 juni 2012 21:30

Semesterns första veckan har kommit och lite pyssel har det allt blivit! =)


Det första kortet gav jag till min brorson O som fyllde år.

Jag har använt Distress färg och en silver penna till att blinga nallen lite!



   



Ett annat grattis kort som inte har fått någon adressat ännu!


    


Distress Marker färger som jag har använt:

Hud: Antique Linen

Hår: Scattered Straw 

Klänning: Milled Lavender


Fick till ett glad sommar kort oxå av lite spill bitar.


           


Distress Marker färger som jag har använt:

Hud: Antique Linen

Hår: Scattered Straw 

Klänning: Weathered Wood

Strumpor: Old paper

Skor: Pumice Stone


Min brorsdotter J som är 12 år ringde och frågade om hon fick sova över hos oss och dessutom passa på att pyssla lite gjorde detta super fina kortet...


    


Jag fick äntligen hem mitt photo hörn från QK idag, fick även hem en CL Die, så då var jag ju naturligvis tvungen att prova dem oxå! =)

Då blidde det detta kortet...


         


Distress Marker färger som jag har använt:

Hud: Tatterd Rose

Hår: Scattered Straw 

Klänning: Weathered Wood

Strumpor: Old paper

Skor: Pumice Stone

Fjärilarna: Spun Suger

Blomman i håret: Milled Lavender


Det var allt från idag! Glöm inte att skriva en rad så jag vet att du varit här!

 

 
 
Ingen bild

Åsa

29 juni 2012 10:25

Älskar dina kort! Dom är underbara! =)

Kristina

29 juni 2012 15:01

Tusen tack! Dina ord värmen till 1000%

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 13 juli 2012 23:54

 Ja då var snart den 3 veckan semster också slut!    Känner att jag nog skulle behöva en vecka till även om jag längtar tills gruppstart på jobb! Lite pyssel har det också blivit även denna vecka!    Kort nr 1 blev ett vänskaps kort! ...

Av Kristina - 9 juli 2012 16:54

Idag så bloggar jag ett kort som jag gjorde till min underbara granne! De kom med lite honungsburkar till oss!      Distress Marker färger som jag har använt: Hud: Tattered Rose Hår: Vintage Photo Kroppen: Scattered Straw  Bänken: Br...

Av Kristina - 15 juni 2012 21:54

Har gjort lite nya kort.. Det första kortet gjorde jag till en av prästerna på jobb som har fått en liten flicka! =)       De papper som jag har använt Maja Designs Summer Basics Stämpeln är Magnolias Princes & Princesses -Baby Tilda och...

Av Kristina - 12 juni 2012 21:33

KYRKA PRÄST SPÄNNANDE ORO VÄNNER KONFIRMATION KÄRLEK HOPP NÅD BILLESHOLM JESUS LIV GUD DÖD TRO BJUV BIBEL NATTVARD TJEJGRUPPEN RESPONS FRIENDS LYCKOKLUBBEN HIMLASKOJ ...

Av Kristina - 27 maj 2012 22:36


Igår var  jag iväg och shoppade lite, fick bla med mig Distress Markers med mig hem.! =) Jag blev kär direkt! De är lätta att använda men det krävs mycket teknik för att få till det bra. Men skam den som ger sig & övning ger färdighet sägs det ju.....

Ovido - Quiz & Flashcards